דולגופיאט : Zs7i5v7gwlkqmm : רגע לפני הנסיעה למשחקים האולימפיים העניק רז קינסטליך מלגת הצטיינות לנציגי העיר באולימפיאדה:. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. Upgrade to a modern browser, such as google chrome. פתאום נפלה עליי עייפות, אבל זו עייפות כל כך כיפית אחרי המדליה. זה היה החלום הכי גדול שלי ואני מקווה שאמשיך לייצג את ישראל בכבוד ולהביא. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו.

ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. דולגופיאט הוא אחד שלא מדבר הרבה ובטח לא מרים את הקול. דולגופיאט הוא זה שקיבל משטילוב את מה ששחר צוברי, נמרוד משיח ולי קורזיץ קיבלו מגל פרידמן ומעמית ענבר. פתאום נפלה עליי עייפות, אבל זו עייפות כל כך כיפית אחרי המדליה. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ';

×
×"ול×'ופיאט ×'רור ש×"ת×'אסתי שלא זכיתי ×'×–×"×' ספורט 5 from www.sport5.co.il
אותו גוון קול, מילים שנחתכות מהר, הווליום חלש. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. דולגופיאט ברגע הפציעה בבאקו (מערכת one) למזלו הוא יצא מזה, ושבעה חודשים לאחר מכן דולגופיאט זכה בתואר סגן אלוף העולם, אבל האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת. דולגופיאט קיבל את המתנה הגדולה ביותר: כאילו לא מספיקה העובדה שהוא בדיוק הגיע לרגע השיא של חייו, הוא גם נאלץ להתמודד עם שלוש מהדורות חדשות ועוד שמונה אתרים שרק רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט ‎, russian:

אני עדיין בשמיים, מאוד מתרגש.

המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. פתאום נפלה עליי עייפות, אבל זו עייפות כל כך כיפית אחרי המדליה. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. הוא סומן כספורטאי הבכיר מבין 90 ספורטאי המשלחת. כאילו לא מספיקה העובדה שהוא בדיוק הגיע לרגע השיא של חייו, הוא גם נאלץ להתמודד עם שלוש מהדורות חדשות ועוד שמונה אתרים שרק רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: דולגופיאט צמח והפך להיות מתעמל בעל שם עולמי. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. דולגופיאט התייחס גם הוא לזכייה המרגשת, והודה למשפחתו ולמאמניו על התמיכה בו: לגדול לצד אלוף אמיתי ולראות איך הוא מגיע לטופ. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. | ארטיום דולגופיאט גאים בך. אותו גוון קול, מילים שנחתכות מהר, הווליום חלש.

עצרתי לדקה את ישיבת הממשלה והתקשרתי לברך את ארטיום דולגופיאט על ההישג המדהים שהביא למדינת ישראל באולימפיאדת טוקיו ארטיום, מברוק! Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. דולגופיאט ברגע הפציעה בבאקו (מערכת one) למזלו הוא יצא מזה, ושבעה חודשים לאחר מכן דולגופיאט זכה בתואר סגן אלוף העולם, אבל האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת. מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו.

7dnh39n Afm3gm
7dnh39n Afm3gm from media.reshet.tv
ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. כשהוא מדבר, אתה מרגיש שאתה שומע ריאיון עם ליאו מסי. 17 שנה אחרי הזהב של גל פרידמן, ארטיום דולגופיאט ניצח בגמר האולימפי, זכה במדליה היסטורית בהתעמלות ועמד בראש הפודיום. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. Upgrade to a modern browser, such as google chrome.

| ארטיום דולגופיאט גאים בך.

דולגופיאט צמח והפך להיות מתעמל בעל שם עולמי. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. דולגופיאט (24) היה האס של הוועד האולימפי עוד לפני המשחקים. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן אותו גוון קול, מילים שנחתכות מהר, הווליום חלש. ארטיום דולגופיאט כנראה לא היה עייף כל כך בחיים. דולגופיאט הוא זה שקיבל משטילוב את מה ששחר צוברי, נמרוד משיח ולי קורזיץ קיבלו מגל פרידמן ומעמית ענבר. ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות עשית היסטוריה גדולה והבאת לנו גאווה ענקית. דולגופיאט ברגע הפציעה בבאקו (מערכת one) למזלו הוא יצא מזה, ושבעה חודשים לאחר מכן דולגופיאט זכה בתואר סגן אלוף העולם, אבל האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת. לגדול לצד אלוף אמיתי ולראות איך הוא מגיע לטופ.

אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. הוא סומן כספורטאי הבכיר מבין 90 ספורטאי המשלחת. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. רגע לפני הנסיעה למשחקים האולימפיים העניק רז קינסטליך מלגת הצטיינות לנציגי העיר באולימפיאדה:

7dnh39n Afm3gm
7dnh39n Afm3gm from media.reshet.tv
אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן עשית היסטוריה גדולה והבאת לנו גאווה ענקית. ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. דולגופיאט ברגע הפציעה בבאקו (מערכת one) למזלו הוא יצא מזה, ושבעה חודשים לאחר מכן דולגופיאט זכה בתואר סגן אלוף העולם, אבל האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת. אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו.

אותו גוון קול, מילים שנחתכות מהר, הווליום חלש.

הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן פתאום נפלה עליי עייפות, אבל זו עייפות כל כך כיפית אחרי המדליה. כאילו לא מספיקה העובדה שהוא בדיוק הגיע לרגע השיא של חייו, הוא גם נאלץ להתמודד עם שלוש מהדורות חדשות ועוד שמונה אתרים שרק רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד. דולגופיאט קיבל את המתנה הגדולה ביותר: התקווה הושמעה באולם בטוקיו, ולישראל. Upgrade to a modern browser, such as google chrome. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. עשית היסטוריה גדולה והבאת לנו גאווה ענקית. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: הוא סומן כספורטאי הבכיר מבין 90 ספורטאי המשלחת. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. במהלך השבוע חשבתי כמה שפחות על המדליה כדי לא להלחיץ את עצמי, אבל האנשים מסביבי ידעו שאני יכול ותמכו בי.